SPM 2011

Assalamualaikum
hehex..semalam ambik result...giler gabra...tp muke control je...kalau x control terserlah kehodohan nya..hahax...
apa2 pown ringkasnya...
keputusan aku x sehebat 559 pelajar spm lain yg dapat straight A+...
aku jauh berbeza drpd dorg..
tp Alhamdulillah keputusan aku adalah terhebat pernah aku dapat...
xpernah dpat mcm nie masa sekolah...
keputusan ni buat aku tersenyum sorg2 sbb aku bgga dgan diri sendri...
xpernah wo dpat mcm nie...

aku jugak tutup muka dgn kertas pastu senyum lebar2...hee~~
ye la...aku x sangka kot..sbb aku tak letakkan harapan yg tggi sgt...
sbb pmr, upsr pon ramai yg harap tggi2 last2 xdapat, kecewa...
aku cuma harap yg terbaik..alhamdulillah aku dapat..
juz rasa terkilan tgok kawan 2 aku ada yg meletak harapan yg tggi tp x dpat...
pilu je muka...hmm..its ok la..
myb rezeki bukan masa spm... ^^, masa u nnti ke..bila kerja nnti ke, insyaAllah..

#gambar tak de lagi nnti aku letak k#

10 comments:

berape awk? share laa:D

haha. org tanye dye, dye tanye org balik . tak aci :D

MiSz ChOkI2 said...

hahahaha...papew pn.tahniah!
gud luck 4 your next step..:)

baashah;D said...

congrates!

x kisah la dik janji leh jamin masa depan yg cemerlang, gemilang & terbilang.Ok moga trus sukses dlm hidup dunia & akhirat

@waniey hahax...saja nak bertindak kejam sikit :)

@Misz Choki Tq2...

@Baashah trimas2...

@Chenta Eyfa Najibrz btol tu btol tu...yup..tq

saya follow 344, ditunggu follow back
jangan lupa suport dan komentar sobat
terimakasih
http://penyuluhpi.blogspot.com/2012/04/ternyata-kotoran-sapi-bisa-dijadikan.html