Aku Nak

Assalamualaikum...
tadi ade org tnye esok birthday ko, ko nak ape..dan dgn laju nye aku menjawab Toyota Prius...yes, permintaan aku mmg bercitarasa tinggi, hahax...
aku mang dah semula jadi obses dgn lampu kereta atau moto..aku tak nilai laju mana pegi, lampu aku tgok dulu..hahax...n ofkos Prius ade lampu yg sgt bombastik...tgok lampu dpan dye, bkan kah ianya cantik...nak2...
baru2 nie jugak aku ade bace surat khabar [metro kalau tak silap]..dye cakap prius adalah kereta mesra alam yg masih dikenakan cukai yg tinggi...first, bagoskan citarasa aku, mesra alam..hahax..second, owh, cukai tinggi erk? hampeh...tp dalam hati aku yg ske berangan lebih nie aku nak beli kreta nie satu hari nnti, insyaAllah...kalau aku kaya..hahax
entah2 bile aku dah besar org pown dah x layan kete nie..org pakai kete terbang je..sape tau kan...hahax...nway rekaan yg hybrid nie buat aku terlombat terkinjal2 berangan jadi milik aku..nak tayang depan org..hahax...kreta Malaysia yg punggong kontot Gen-2 je lah..tu pown x tinggi sgt blakang dye...x mcm Prius yg awesome nie...nak2...hahax..


p/s: prius ade byk edition, aku pown kompius, tp aku ske yg mcm dlam gambar nie la..hahax

0 comments: