Cinta Muka Buka

Assalamualaikum...
owh..sebelum apa2..tajuk tu sekadar propaganda je..xde kene mgene samada yg hidup mahupown yg telah mati...hehex...
sbnarnye aku ade suke kagum dgn seorg faceboooker nie...drpd apa yg aku tgok, dye sorg yg brani, tegas, bertanggungjawab dalam semua keje yg dye buat dan paling penting dye kuat...kagum sgt2 dgn gadis yg mcm nie...ade jgak terdetik mcm nak ayat, tp xpe la..cukup la status kat atas tu..hahax...nway sory aku bukan budak hot, sbb tu tak ramai org like status..

tp hakikat sbnarnye mmg kenal kat facebook pown, sbb tu aku tulis cinta muka buku, hahax...facebook lah yg menemukan kami bdua, ceywah... actually aku susah skit nak tegur org yg aku tak biasa, tp dkat facebook pnye lah ramah even dgn org yg tak kenal langsung...hahax...talkative sgt...hahax...so sbb facebook la aku jadi lebih rapat sikit la..

mase tulis status kat facebook tu ade org ckap
cakap je lah kat dye
owh...xpe lah..biar lah aku pendam lebih baik...kalau dye takdir aku, insyaallah tak lari ke mana...
mungkin bile aku dapat respond dari dye mase tu kowt baru aku nak luah kan..hehex :P


cara aku tgok dye pown mcm tak de pe2 feeling pown..mungkin dye tak rasa mcm mane aku rase mase msj dye, im dye, or kluar dgn dye kowt...huh...sape la nak kat aku kan..so aku tak la terlalu berharap sgt..kalau dapat alhamdulillah...

0 comments: