Ustaz Azhar Idrus berlakon bawak Ferarri

Assalamualaikum.....
nampak tajuk? mesti tak saba nak tgok kan...hahax...
maklumlah UAI ni skang most femes pendakwah bebas habaq hang.. kalau dye dtg ceramah..., tu diah, penoh masjid, n mostly yg suka mendgr ceramah UAI yg slalu ngan DSLR ni adalah remaja...Alhamdulillah...

nway sbelom tu sdikit intro, video nie aku ambik kat youtube...dan bukan aku punya..
rasanya ni video raya sbb tajuknya  "Scooter VS Ferarri (Maaf Zahir Batin)"
dan video ni dah di upload 2 sept...dan skang dah 22 sept, (nampak tak betapa kuno nya aku)



so....apa pandangan korg??? k bye...assalamualaikum.. (^,-)

2 comments:

Hanih Borhan said...

UAI memang style habis! Adore that man dude... Haha

faizah husna said...

UIA ...tak pena tak style... :)