Sani~Seandainya


Sani...mungkin ramai yang masih x kenal sape die. Tapi law korg nak tahu die dengar khabarnye ade penah menggungguli carta tau...tapi video kat atas nie juz preview jew....nak dengar full song, pegi http://www.youtube.com dan korg cube search "sani sendainya", comferm dapat...kalu korang nak cari sani(mentor) punya facebook dew jgak, http://www.facebook.com/haelhusainisani... suara die law dgar cam besar dew jgak, tapi syahdu jew bile dengar...korg nak dengar x lagu bila cinta versi mamat nie yang nyanyi...
haa....kali nie aku bek skit, aku bagi video ni, x pyah nak cari kat youtube dah...


walau pew pown, aku masih x sure muke mamat nie, banyak versi, hahax....die still satahun jagung lagi, mentah lagi dong, arap2 die bleh larh merangkak di industri seni tanah air kite nie...
nie muke die....antara kemunculan terawal dalam akhbar...rasenye...hehex....die bkan ade 1 lagu n menyanyi lagu org jew...die ade album jgak, nie buktinya...
huhuhux....tp aku x beli la lagi, tp aku akan cari...hahax....
aku tau genre lagu K-POP ngan J-POP makin berleluasa dari industri muzik...tapi pew pown, sapport larh local product...lebih2 lagi irama K-POP, Sorry Sorry Sorry Sorry Naega naega naega meonjeo Nege nege nege ppajyeo...ape sorry2? dah larh pelat, sebut sorry x brape nak clear, sorry2, tiada maaf bagimu tau, hahax...

hahahax....x dew larh...aku pown minat jgak lagu korea...yang sebenarnye sume lagu aku ske...hehex...i luv music....!!




0 comments: